23 November 2012

EXAM - Lupa bawak ... Goshhh !!

Lagi 5 minit nak exam, aku dah ready semuanyer... notes dah simpan dalam beg, Insyaallah semua formula yang tak diberi dah hafal, konsep semua dah tau... oke done.... Masa untuk masuk ke Exam hall... amik tempat strategik, check meja kerusi... tak nak goyang2... nanti tak fokus... he he he... stationary semua ada, pen hitam ader 3 batang, pembaris ader, kad matriks ader, slip exam ader... oke bagus.... aku senyum lega... soalan dah diedarkan, dah dapat dah, ader depan mata, buka 1st page, em... konsep, boleh buat, 2nd page, konsep plus periodic table, oke..boleh buat... 3rd page, calculation... em.. boleh buat... sambil tangan meraba cari sesuatu.... eh... maner kalkulator aku nih.... aik... kat lantai takder... kat atas meja takder.... OMG.... aku tak bawakkkkkkkkkkk....... huhuhu.... rase macam nak nangis..... exam dah start.... aku tak mampu nak buat pape.... aku nangis je.... kuat pulak tuh.... sampai sakit telinge aku.... teruknyer aku nangis....


::: ni bukan scientific calculator ku... tapi cute ler calculator ni :::
- credit to makcik google
Oh tidak..... rupe2nyer Aqeelah nangis.... dia nak susu.... ha ha ha... aku mimpi... sengalnyer... apesal aku mimpi amik exam nih... macam real jek.... biler aku flasback balik... rupe2nyer semalam before tido, aku borak ngan Encik B... aku cakap yang aku sangat windu masa belajar degree....semuanyer menyeronokkan.... aku belajar bersungguh2.... 

Kenapa ntah aku windu zaman belajar... mungkin sebab aku sedey ngan attitude students aku yang belajar sambil lewa... kecewa sangat... sedey... cerita sedey di Lab General Chemistry semalam yang membuatkan hati kecilku menangis memikirkan ape yang akan jadi kepada mereka nanti....

Oke...  xmau sedey2...hidup must go on... I nak abiskan marking test 2... then nak wat slide PhD proposal...  Later we talk oke...



2 comments:

  1. hahah..lawak2 madam ni....
    iyo2 jw saya baca ngan sirius....lastly mimpi semata2....hehe
    anyhow good luck 4 ur PhD ye....

    ReplyDelete

 

Live Our Life | Copyright © 2013 | Designed by Cik Bulat