16 May 2013

Anak abi kan...

Sejak kehadiran Aqeelah dalam hidup kitorang, my Encik B selalu cakap Aqeelah ikut dia... comel la, cute la, nakal la... pendek kata semuanyer ikut dia la... kecuali kulit muka je ikut aku yang agak cerah (compared to him... he he he) dan rambut yang curly....

Aku yang malas nak melayan ke'perasanan' Encik B tu mengambil langkah mengiyakan saje la semuanyer... maklum ler... Encik B slalu cakap yang dia x encem tapi sweet... ho ho... Time bercinta dulu, siap kawan-kawan dia pelik macam maner dia boleh dapat aku... ho ho... apakah statement itu??? adakah aku ni cantek??? owh tidak... tidak secantik Dato' CT, tapi manis tuh ader le... he he he.... 

Eh... ape aku merepek ni... entry ni sebenarnyer nak cter satu benda... persamaan yang ketara antara Aqeelah dan Encik B... selain dari Aqeelah yang makan banyak, berak banyak dan tak naik berat badan (totally ikut baka abi dia)... ader satu lagik yang sama... secara kebetulan aku ternampak... jeng... jeng... jeng....



Picture 1: Anak dan abi tido menelungkup (meniarap)...satu tangan letak kat muka... Aqeelah pakai tangan kiri abi pakai tangan kanan....


Picture 2: Anak dan abi tido facing each other dengan gaya sentuh hidung... actually dak tenit ni sker tido main janggut abi nyer.... haish... aku pon tak wat camtuh... 


Picture 3: Anak dan abi tido gaya bos besar... ni tatau ler dok mimpi ape... sometimes aku sendiri confuse Aqeelah ni gegurl ke boboy... banyak betol ikut abinyer...

Mereka berdua mempunyai GAYA TIDUR yang sama.... ketidak sopanan dalam gaya tido Aqeelah menyamai abi nyer... ho ho...

Tak kesah la macam mana ganaznyer kamu berdua tido, sampai kadang-kadang umi hampir jatuh dari katil... umi tetap sayang kamu berdua sampai ke syurga... InsyaAllah... amin


Lots of Love
axie

No comments:

Post a Comment

 

Live Our Life | Copyright © 2013 | Designed by Cik Bulat