11 April 2011

Tuhan cakap jangan TAMAK



Sedey betol hati... semangat ke Bank Rakyat semata2 nak rebut saham yang paling hot di Malaysia tu.... bersungguh ni isi forms... sekali check2... minah kaunter tu boleh ckp macam ni... 

"maaf puan, saham puan dah sampai limit... tak boleh nak tambah saham lagik "

"tapi tu saham lama..dah bertahun dah ...x boleh tambah jugak ke"

aku cube menagih simpati... sebab tu bukan duit aku pong oke... isk..dah bersungguh studi pasal saham ni sejak minggu lepas tau

"x boleh jugak puan, kena la bagi peluang kat org lain

huhu.. sedey... takpe la... guna nama Encik B plak lepas ni... mungkin ader rezeki dia...

Tapi minah kaunter tu macam pandang aku semacam je .. aku nak amik borang lebih nak bagi kat Encik B dan abah pon dia leh sound aku kata "puan tak boleh tambah saham tau"

haiyak... dia ingat aku ni sengal ke... adoiyai... aku pon bukan tamak punyer owg la... isk isk isk...

No comments:

Post a Comment

 

Live Our Life | Copyright © 2013 | Designed by Cik Bulat