15 July 2011

Hati sgt HOT

Skang mmg takder mood nak berblog... but i need space to let the pressure out... haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarghhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.........

dok sengsorg takder member di saat ngah tensen mmg menyakitkan..... bengangnyer biler dapat tau bakal dapat warning letter from big boss.... haish.. rosak prestasi ku yang ku jaga bagai menatang minyak yg penuh selama nih.... hu hu.... 

harap2 takder ar menurun markah prestasi... aku nak mintak scholars nak sambung belajar la weh... aku tak wat pasal ngan org..nape org sker wat pasal ngan aku... ei.. keje gomen ni... mmg byk sgt prosedur oke.... RUMITttttttttttttttt....

tensennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn.... sgtttttttttttttttt.... bukan salah aku...tapi aku yg kena..... terasa seperti ditindas.... em.. doa org yang ditindas dimakbulkan Tuhan kan???? 

No comments:

Post a Comment

 

Live Our Life | Copyright © 2013 | Designed by Cik Bulat