27 July 2011

I am not bad Kisser !!!

Luv The Cheery Challenges.... ni la aktiviti paling sengal yang pernah aku wat... aku kena attend benda ni coz menang peraduan Suria.fm kiss the cherry... sebenarnyer aku nak wit RM100 yang owg Suria janjikan masa aku menang peraduan tuh.... tapi mcm kena tipu je... sampai skang wit tuh tak dapat... haish.. jahat betol diorg ni.... wat peraduan.. tanak bagi hadiah....

But guess wat... aku tatau pon yang aku mampu wat benda ni... haha... cium kete cherry sebanyak mungkin dalam masa seminit...... dan aku telah buktikan yang aku lebih hebat cium dari Encik B... ha ha ha ha ha... 

The contestant were given 1 minute to kiss the car at specific space... rules: don't break the lipstick... cannot touch the car, only clear and smooth kiss will be counted....

My Encik B before the challenges... aku tak sempat mik pic after the challenges... funny giler muka dia... dia makan gincu tu kot.. bis melekat gincu kat misai dia... and plus.. he broke the lipstik oke... maklumlah.. first time pakai gincu....

And the results... i am TOP THREE GOOD KISSER... ha ha ha ha... i can kiss up to 61 kisses within a minute.... ha ha ha... Encik B pon kalah oke....

Nama kitorg nek untuk final challenges the next day... tapi kitorg tak pi pon.. sebab lawat my SIL kat kem PLKN Semenyih... line henpon kat tempat tuh tak cantek sgt... biler kitorg sampai KL balik.... aku dapat byk voice msg and missed call from owg Suria fm... paksa aku dtg final challenges... sebab aku top 3... diorg cakap rugi aku tak attend... (@_@)

Encik B dah rase bersalah giler... dia cakap kalo aku cakap nak pi final tuh.. mesti dia tak ajak jumpa adik dia... mesti ader chance menang kete Cherry Tigo tuh.... memang la aku nak kete tuh... tapi adik dia lagik penting kan... mungkin tader rezeki kitorg kot.... terima je la... Tuhan lebih Mengetahui Segalanya... Semoga ader rezeki kami nanti...

p/s: aku perna ter pk, kalo aku menang kete tuh.. aku mmg nak bagi kat Encik B.. sebab cian tgk dia travel ngan kete saga dia tuh... dah makin semput dah kete tuh..padahal kete saga tuh sama usia ngan civic ku....

No comments:

Post a Comment

 

Live Our Life | Copyright © 2013 | Designed by Cik Bulat