14 August 2012

Ink Cartridge = Duit Raya




Tadaaaa... pagi ni dapat duit raya from apek... he he he... tipu... actually aku recycle ink cartridge printer aku... Seb bek kak yan cakap ader apek nak datang bawak ink printer dia... apek tuh amik cartridge lama... 

Aku memang nak throw away sebenarnyer benda alah tuh... dah 3 minggu benda tuh kat bilik aku... asalnyer nak bagi kat cleaner... mane la tau diorg  nak pi recycle... tapi asyik lupe jek nak bagi.. ha ha ha...

Last2... si apek ni datang... jual je la... yess... dapat 5 hinggit... hoho.... bagus tau recycle.. aku memang support recycle things ni... sebab aku rase kalo kita tak buat... sape nak buat.... tol tak.... walaupon dapat 20 sen macam dulu.... tak kesah le... bukan duit yang aku harapkan... cuma kesedaran sayangkan bumi yang Tuhan kasik pinjam ni... huhu 

No comments:

Post a Comment

 

Live Our Life | Copyright © 2013 | Designed by Cik Bulat