06 August 2012

Chef Sher Sen punyer Pasal la...

Sabtu lepas, pas mandikan aqeelah... aku n nanot dok melayan TV... ni le keje kitorang sabtu pagi.. ha ha ha... kalo dah nanot tengok TV.. confrim2 la channel 703 Asian Food Channel ler... 

Ape lagik dak nanot tu punyer keje... asyik dok ngadap food channel jer.. kat opiz ngajar bebudak masak bagai.. bulan pose siap buat bubur lambuk lagik as keje amal KLMU... tapi kat rumah.... Hareeeemmm dia nak masak... alasan: Chef hebat tak masak kat umah... sebab Chef masak kat tempat keje je... Iye ker???? ceh... itu alasan dak malas....

Tapi bukan tu aku nak citer... aku nak citer pasal Chef Sjer Sen .. ala... '5 Rencah 5 Rasa' tu ler... ari tuh dia wat tahu sumbat goreng... dia pakai tahu kering.. ala.. yang slalu makan ngan mee kuah tuh... ape lagik.. nampak cam kacang sangat... aku yang tak bape pandai masak ni teruja ler nak wat... 

Disebabkan sabtu kena pi umah mertua, so sempena cuti Nuzul Quran nih, aku wat la for beraking fast... Tatau la orang kata ape... tapi aku rase sedap je... along cakap sedap... makneyer memang sedap ler... terbaik... ni je pic aku dapat snap coz mama perli cakap aku masak cket je nak gedik2 amik pic.. mama ari2 masak tak snap pic... erk... mama jeles la tuh... ha ha ha


::: 6 kuntum jek yang cantek... yang lain ala2 kembang x jadik :::

No comments:

Post a Comment

 

Live Our Life | Copyright © 2013 | Designed by Cik Bulat