20 August 2013

Raya 2013 - Kami Bertiga Setengah

Alhamdulillah... tahun ni aku dapat berpuasa penuh... walaupon keadaan sarat berbanding first pregnancy, I managed to complete full month fasting... Thank Allah for your blessed...

Alhamdulillah jugak aku diberikan usia yang panjang untuk beraya kali kedua dengan dak tenit ku dan kali ke empat dengan Encik B... yang paling best is, this year is dak tenit first wear of baju kurung... ha ha ha.... I loike okeh...

Tema tahun ni baby blue & purple... kain dan lace beli kat Jakel pastu aku tempah kat tailor kat Kapar... Baju ni aku budget nak pakai untuk akikah baby sekali... jimat yer... aku kan jenis x suker membazir... baik simpan duit untuk benda lain yang lebih bermanfaat dari beli baju kurung baru... ho ho ho...

Kitorang tak beraya sangat sebab tahap kemalasan aku yang ketara di saat perut sedang sarat... so ader beberapa pics jer untuk dibuat kenangan... enjoy....


 


Dak tenit nangis cause tanak pose tapi kena paksa ngan umi dia... ho ho... susah betul nak suh dia pose... she is not so gegurl okeh... terpaksa lah abi & umi yang gedikz ni pose berdua je...





Tengok tuh... ingat dia ni nak dok diam... memang tak kan la... hu hu... ligat bukan main je... okeh... umi semput layan kamu... 



 

Last pic muka toye dak tenit sebab demam dia datang balik... actually she is not feeling well that day... demam nak tumbuh gigi... sepanjang kat kampung Batu Pahat dia asyik menepek kat aku je... layan kan je la dak sakit nih... he he he

Hopefully tahun depan dan akan datang, raya aku dan keluarga akan bertambah meriah dengan kehadiran orang baru... amin.... best sangat dapat lepas geram makan ketupat nasi, ayam masak kicap mama style... puas giler... lemang menantu Nek Nah pon sangat sedap dan berlemak.... Lepas mengidam aku.... Kalau raya kat umah mertua memang tak merasa semua nih... huhu... 

Oke... done for Raya entry... pasni sure aku banyak update pasal baby baru... he he he

Lots of Love
axie

No comments:

Post a Comment

 

Live Our Life | Copyright © 2013 | Designed by Cik Bulat