15 February 2011

Encik B ajak shoppinG

Harini...pagi2 dah gerak dari umah mama puchong ke tempat appointment....then baru breakfast kat desa pandan....1st time makan kat situ..not bad la..sebab aku dulu slalu beli bfast kat situ otw pi keje....pastu Encik B ckp "jum kiter shopping, ayg cakap nak carik baju kan?"

warghhhh...sker nyer atiku...Encik B ajak pi shopping....ape lagik...memula aku ckp pi Ampang point je..tapi pas pk2 balik..pi Sogo lagik bek kot..byk brg leh borong..ha ha ha....biler sampai Sogo....asalnyer aku juz nak beli baju..tapi byk benda merepek aku dapat..he he he...nak tau ape aku dapat??? jeng..jeng....


hoyeeeh...hoyehhh...DKNY perfume....i loike... (^_^)...dah lamer tgk iklan kat tv...asyik ckp nak beli je...tapi takder mase....last2..Encik B banje..he he he.... wangi..sweet sgt bau dia...Encik B siap warning jgn pakai bebanyak time pi keje...he he he...Encik B ku yang kuat jeles.......selain dari perfume....aku pon ader la merembat 5 helai baju...sale kan...takder la baju mahal2..but baju la..baju yg boleh dipakai....aku sempat gak la rembat sandal tadik..sebab sandal keje ku tercabut sudah....aku ni kan jenis pakai satu kasut sampai rosak....sandal aku belu tak la memahal..sebab aku sker yg comfort....sebab aku sker jalan..nek tangga..lagik pon aku nak jaga tulang belakang aku...xnak pakai heel selalu....takut sakit belakang bler dah meningkat usia...so aku pon mencapai Crocodile....mmg lembut n selesa giler....


sandal Valentino Creations ni aku x pnah try..tadik saje2 je try..sedap plak rase...ape lagik..tgn ku ngan pantas suh budak tu bungkus..he he he...


Opss....lum bis lagik suprise aku.....ader lagik yg Encik B belikan yang wat aku sgt teruja..he he he...dia belikan aku rantai tangan emas...hoyehhh hoyeh.....sker gler...walaupon aku bukan pencinta emas..tapi aku sker...sebab dapat hadiah....mungkin sebab aku bitau dia tahun ni aku x dapat bunga for valentine..he he he..aku acah je..mane penah aku celebrate valentine...coz bagik kitorg ari2 merupakan ari kasih mengasihi..syg menyayangi.... 

walaupon rantai tgn ni kecik je..tapi besar  maknanyer untuk aku... aku akan jaga elok2...tapi ngah pk ni..bile la aku nak pakai..ha ha ha..sebab aku rimas pakai brg kemas...cincin pon seb baik cincin nikah kena pakai..ha ha ha..kalo x..jgn harap ar.....


makacih Encik B....syg awak selalu..sampai akhir nanti

before balik..aku sempat jalan pi dekat ngan Semua House....aku x shopping oke kat situ..juz nak beli ice blended kat KOPI SATU...xtau nape aku sker sgt air kat situ..sedap..tiap kali pi jalan TAR... mesti kena beli ice blended tu..wajibulghunnah.....he he he....pergh..pas kena air nyer...ilang rasa dahaga....rasa puasa..syiok giler....


p/s: sayangku Encik B....i luv u....bulan depan ingat janji tadik eh...
he he he

No comments:

Post a Comment

 

Live Our Life | Copyright © 2013 | Designed by Cik Bulat