18 February 2011

Fully Friday ::: milo fuzz

Friday..Jumaat...hari yg sgt2 aku sker..dari zaman hostel sampai skang...aku sgt ske hari jumaat....KENAPA???? sebab ...aku rase jumaat ni sgt special....nape aku rase special????..

1st sebab masa kat MRSM dulu....malam jumaat takder prep...so..aku leh relax kan otak n minda aku ni dari paksa diri ngadap buku ilmiah...ye la...manusia pon kena take a break kan???..sesape yg penah dok boarding school they know how it feel oke...bile terpaksa mengadap buku 24hours juz to compete with ur colleague... lagik2 la boarding school yg mmg pentingkan akademik....kalo nak dapat tempat yg besh...buku le kekasih hati korg...he he he..jgn harap ar nak men cintan cintun time skool...aku takder masa kot nak layan jiwang....

2ndly nape aku sker jumaat time keje coz..biler ari jumaat dtg je..aku tau esoknyer aku akan cuti..hoyeh2....sabtu ahad time aku relax kan otak n badan dari keje hakiki...ha ha ha..plus..sabtu ahad aku tak yah kena bgn pepagi buta juz semata2 nak kena kuar awal pi keje nak elak jem kat skolah sengal yg tepi jalan utama....plus...aku tak perlu nak sesak2 masa time nak balik..huhu....

3rdly...coz jumaat slalu nyer cter movie kat tv byk besh2...owg yg antu movie cam aku..mmg ske ar lepak depan tv layan movie..he he e...kadang2..Encik B sker ajak tgk midnite movie jumaat malam...he he he....

Tapi arini aku nak cter len....ari jumaat ni..aku pi sambutan maulidur rasul kat opiz...memula tak terpk nak pi coz dah terlewat dtg....tapi Diana ajak...aku pon pi la...tapi seyes aku bersyukur giler sebab Diana ajak...coz ceramah nyer mmg besh tau.....lagik2 yg bagi tuh owg popular...slalu kuar tv...tapi bukan artis nyanyi2 or pelakon oke....Ustaz Dr Roslan Mohd....yang slalu bagi ceramah kat Al-Kuliyyah.... Diana excited giler kot...he he he....ader gak opizmate len ciap amik pic ngan ustaz tuh...


pastu..kitorg bergegas plak pi research talk kat tingkat bwh....encem oke speaker....tapi kitorg dgr half part je..tak bape nak paham sgt la..tapi pasal modified polymer kot..lebey kureng la....giler hebat x kitorg???...ceramah sepanjang pagik..ha ha ha....pastuh..kat bilik..masing2 dah kiok..penat otak...tapi kitorg tetap wat keje gak..byk sgt kot keje...huhuhu

otw balik tuh Encik B col...opizmate dia ajak men futsal kat Sport Planet Ampang....gi la teman dia...teman tgk je la...Encik B yg dah lame tak men..sekali men..terus pancit..he he he..soooo comey..... baru 5 minit dah mengah2...he he he...cian dia ..... tapi kan..Encik B saya tadik...byk jadik goal keeper je..ha ha ha....takpe Encik B...ni warming up je...next time..awak jadik striker eh....


walaupon penat otak n badan....tapi...hari jumaat ni sgt penuh n padat...macam milo fuzz.....x sempat nak mengelamun pk masalah yg byk..huhu.... Syukur pada Dia....jadik kan hari ni hari yang bermanfaat untuk aku.....

No comments:

Post a Comment

 

Live Our Life | Copyright © 2013 | Designed by Cik Bulat