07 February 2011

HoneyMoon @ LangKawi : Part 2

oke..kiter bersambung di part 2...he he he...kat mane ye aku stop???..ha...pas balik tuh..kitorg melayan sunset kat pantai cenang..cantek betol...aku ni tader ar kuno sgt tak penah tgk sunset or sunrise..tapi tiap kali aku nengok..mesti rase mcm..Ya Allah..cantek nyer..bersyukur dikurniakan mata (walaupon rabun)...untuk tgk semua keajaiban ciptaan Dia...


kitorg x sempat nak wat aper2 aktiviti pantai pon..sebab penat satu...keduanyer kitorg ader candle light dinner mlm tuh..he he he..poyo je kan kitorg ni....pas maghrib..kitorg siap2 la...x la melaram..sebab aku x bajet pon pi tempat ber'class'....asal makan cukup le..he he he

masa menunggu tuh..aku yg gedik ni..berposing di bilik..makacih ye Encik B...jadik photographer x berbayor..ha ha ha


kat mane kitorg dinner..jgn tanyer ye..sebab mata aku dah kantok..jadik aku tak amik port tempat tu nama apa...huhu..but the place was really nice...siap dpt fresh flower n coklat tajaan pakej..ha ha ha..poyo banget aku rase mlm tuh....


the foodsss...really delicious...western style la kan..Encik B terkulat2 nak mkn..he he he..cian dia..comey...aku tau Encik  ku slalu terkulat2 makan pakai fork n knife...


nyum2...makan sampai senak perut...sowie le..aku ni jenis x ske bazir mknan..tapi mlm tu..aku tak dapat biskan makanan aku..sebab byk sgt..huhu....dah lama x mkn heavy dinner...

pas mkn..tour guide pick up kitorg..sampai bilik..pengsan...zzzzzzzzzzzzzz........penat giler.........



No comments:

Post a Comment

 

Live Our Life | Copyright © 2013 | Designed by Cik Bulat