23 July 2012

1 Citizen

Last week was a hectic week for me... dah ler paper exam masuk hari akhir ... petang plak tuh.. haish.. pastuh.. mondaynyer I have to attend bengkel TOT for 1 Citizen sampai khamis okeh... giler sangat... hu hu hu... Fortunately, my student hanya 9 owg... ha ha ha.. heaven kan... baru sem ni dapat student cket.. selalunyer aku ler yang paling banyak among the groups for CHM420... haish... 

The workshop sangatlah informative.... tapi trainer tak ler besh sangat... bowink... tapi dia admit yang dia tak perform sangat sebab penat attend workshop back 2 back... em.. biasa ler.. dah penat kan... tapi bukan pasal trainer aku nak cter.. tapi nak story pasal exam.. iyeee... x tipu... workshop ni ader exam okeh... 45 questions within 50 minutes ye... haru kan... 

Dah le menda yang baru belajar... trainer suh kitorg practice dalam online malam isnin tuh.. dah le otak penat attend bengkel yang input semua baru... malam tuh kena practice la pulak... aku tak study pon... jawab exercise  without study okeh...  wat dalam gelap  bertemankan lampu tido sebab dak tenit Aqeelah tuh dah lena di ulit mimpi.... sekali keluar result exercise FAIL.... ha ha ha... hebat sangat okeh... 

Tapi takpe... aku pon mengkaji soalan2 exercise tuh... salin satu2 jawapan dia... tengok balik hint2 yang tersirat... pastu hafal... ha ha ha... bajet keluar soalan yang same la.. HARAMmmmmm.... takde maknyer sama... soalan yang kuar time exam sangat le panjang.... susah giler oke... takder masa nyer nak menyemak soalan balik... kira tawakkal je ler masa tuh... baca soalan dua tiga kali... pastu jawab maner yang paling baik ler... pastu submit.... dalam few seconds je kuar results... pergh... aku tanak tengok okeh.. siap pejam mata depan PC lagik... punyer la takut.... hu hu hu....


Tadaaaa.... ni ler resultnyer... ni ler yang terpampang depan mata aku... tu pon aku berani bukak mata pas assistant trainer cakap tahniah... ha ha ha... teror gak aku nih... eceh... pasan lebey... alhamdulillah.... aku PASS okeh... passing score is 640... mine is 844 okeh... wallaweh... tetiber plak dapat high marks... unpredictable ye... x bajet langsung.... sebab soklan sangat confusing dan panjang giler... sampai skang aku tak ingat soklan and aku tatau maner salah maner betol... ha ha ha ha....

Pape pon.... congrates to myself .... and Yipppppieee.......YESSSS.. leh jadik fasi pasni... HOYEHhhhhhh.... boleh kumpul duit banyak2... ha ha ha ha.... x senonoh okeh.... 

No comments:

Post a Comment

 

Live Our Life | Copyright © 2013 | Designed by Cik Bulat