11 March 2011

inai masih merah

Baru pas bace newpapers...dalam byk2 paper... terbaca cerita sedey kat metro.. Wanita ni bakal bernikah mlm hari, tapi tunang nyer meninggal eksiden siang hari tuh.... sedey giler... kat pic aku nengok dia baru pakai inai.. dia tak sempat akad nikah, walaupon tinggal beberapa jam je lagik.... serius aku sedey sgt...cian sgt kat dia... mesti dia sgt sedey dan hilang arah.... i know how u feel


Betul la... ape yg kita rancang belum tentu menjadik jika tiada izin Nya... tiba2 aku rase kesal sebab tak bersyukur dengan ape yg Dia kasik... mulut cakap syukur, ati masih lagik merungut dan bertanya2 nape aku tak dapat ape aku nak... mcm mane la owg leh tenang je hadapi kenyataan... aku tak la sekuat mereka... blum cukup ilmu agaknyer...

agaknyer kena cuci ati kot... nak pi snow wash la camtuh.. kasik polish berkilat... agak2 snow was dekat opiz abah tuh leh cucik tak.... ha ha ha ha.... 

No comments:

Post a Comment

 

Live Our Life | Copyright © 2013 | Designed by Cik Bulat