21 March 2011

memang naik atau ....

Juz watched news @TV3... harga ayam nek jadik RM8 per kg... em... disebabkan aku jarang beli barang dapor byk2... biasalah, idup berdua... so aku tak terasa sgt harga brg nek... tapi yang wat aku terasa bler mkn kat cafe opiz... betul2 terasa biler breaklunch ku yang sempoi gler tapi mahal kot.... 

Ape je yang aku mkn??? juz cket mee + kueteow goreng + ayam seketul... and it cost me RM4.50 oke.... 


Memang harga ayam nek atau makcik cafe tu nak pi haji balik hari... isk isk.. patut la nana slalu ckp.. makcik cafe cekik darah...adoiyai... 

makcik2... cian la pada mereka2 yang x berkemampuan... kalo lah aku leh bukak cafe kat opiz tuh... akan ku wat menu byk2.. takder la lauk yg same ari2... adoi.. baru 2 thn keje kat situ.. dah jemu mknan situ... haiyak

tibe2 nak tapau kat tempat makcik sedap... bihun goreng lauk paru masak merah.. erm... terliur sudah... makcik!!! order saya esok mcm biasa oke....

No comments:

Post a Comment

 

Live Our Life | Copyright © 2013 | Designed by Cik Bulat