03 March 2011

Laki itu sgt bo ****

Nape la pagi2 ati dah panaz.....dtg keje jauh2...itu tak kesah la...dah nama mmg nak keje kan...jauh ke dekat..larat ke tak larat...i have to redah jer.....niat ati nak keje....tapi pagi2 slalu je sakit ati.....nape aku sakit ati????

First...sebab aku bengang ader skolah tepi jalan utama ....skolah tuh dah berlapok oke kat situ....femes gak la...kat kg pandan....mmg la byk anak org kaya kat situ..dtg balik berhantar ngan kete...tu pasal jem..anak2 kat situ x reti kot nak nek bus...pastu yg sengal nyer....byk plak traffic light n simpang kat situ...owg yg wat 'berhati mulia' plan jalan kat situ agaknyer tak der otak kot....blaja tinggi tapi tak guna otak...aku tak paham la....kat sape aku nak ngadu ni.....?????sebab skolah ngok tuh la...jem hari2 oke....skolah tepi jalan bagus ker?...tak ker bahaya kat pelajar? learning environment pon x condusive la....PIHAK BERKENAAN...tolong la buat keje korang...jgn nak makan gaji buta jek........
 
Pastu abg trafik tuh...ske benor le sekat kitorg yg keluar dari NPE nak masuk federal ke shah alam.....abg trafik...kitorg byr tol jugak..lagik byk dari org lalu federal bayar oke...nape nak sekat2 jalan kitorg?????...kitorg bayar tol mahal sebab nak flow laju..bukan kena sekat mcm ni....INI TIDAK ADIL........aku mencik abg trafik....(yg jaga kat situ je la)...he he he
 
Last skali....owg yang bawak kete pesona silver (yang dah x berkilat) W** 8488....ko mmg bo**** oke...sebab ko bawak kete slow nak mampos kat lane kanan....ko punyer jalan ke????ko sorg je ke yg bayar tax???? aku pon byr jugak oke....ko jgn nak bercintan-cintun masa papgi2..lane kanan plak tuh..mmg kena sumpah seranah owg la....huhuhu....bengang tol ngan ko oke..laki yg sengal..takder otak..jual ikan btol...

huh....dah bis bengang....lega....puas ati.....

No comments:

Post a Comment

 

Live Our Life | Copyright © 2013 | Designed by Cik Bulat