25 March 2011

Ngeri.. tapi x sakit

Doc   : sakit ke? kan saya dah bagi bius
axie  : x sakit Doc, cume saya ngeri je... huhuhu

Dr Daroyah (wanita ye) ketawa kecik je... 

Doc   : tahan-tahan, dah nak keluar dah... oke... dah nak kuar....


axie  :  ngeee..ngeee... (sambil tarik kuat lengan baju Doc)
Doc   :  oke... dah kuar dah semua gigi geraham yang lobang tuh... saya kena jahit ni... sabar ye

oh tidak....aku ngeri tgk benang dan jarumnyer... bek pejam mata..... ngeee... ngee....


Tu lah, pengalaman cabut gigi geraham bongsu yg x akan aku lupekan... walapun di bius n tak rase sakit, tapi bila mata melihat.. ia sangat mengerikan oke.... walaupon aku byk pengalaman cabut gigi, tapi gigi geraham ni 1st time ye.... 

Gigi geraham ku tumbuh senget, jadik dah ader lobang, so.. nak tanak kena la cabut... aku nampak mcm mane Dr tu pakai playar mase nak cabut, kepala aku ciap goyang2 lagik oke... Nurse kena pegang pale aku coz aku dah mcm nak lari je ketakutan... huhuhu... 

Picture credit to http://drgcupu.blogspot.com

Tapi skang aku dah rase kesakitan cabut gigi geraham... walaupon sakit, kira aku berani la gi cabut gigi geraham kan... he he he...

No comments:

Post a Comment

 

Live Our Life | Copyright © 2013 | Designed by Cik Bulat